icon-back-left-arrow pinterest facebook twitter menu category explore search bag account store-location order wishlist wishlist-added need-help logout close certified email-subscription red-shopping-bag beauty-pass icon-reward-boutique-desktop

50% OFF

Soap & Glory

Hand Food

4.2 oz

3 reviews

Daftar Tunggu Saya

Rp 134.000Rp 67.000

Gratis Kirim, Order di Atas Rp 200.000

All of our products are 100% authentic

Does the job but the scent is not my favorite

This hand cream really does the job. It's thick as it is supposed to be. It also moisturizes the skin well. My hands are not really dry so I don't know if it will work on really dry skin or not. One thing I don't really like about this product is the scent. It is the original soap&glory's scent, it's sweet, but not the sweet scent I like. The righteous body butter from soap&glory also has same scent with hand food.

Apakah ulasan ini bermanfaat untuk Anda?

0
0

soap & Glory Hand Food

Great product with affordable price! Suka banget sama wangi khasnya Soap & Glory. Selain itu hasilnya jadi bikin tangan lembut, lembab, dan wangi. Hasilnya juga tahan lama walaupun udah beberapa jam. Pastinya akan repurchase lagi kalo udah abis.

Apakah ulasan ini bermanfaat untuk Anda?

0
0

Mrs

Produk soap n glory yang satu ini bener2 lembut banget, tidak lengket dan wangi nya awet banget. Sekarang ngga ada cerita lagi tangan kering kusam kena detergent sehabis cuci baju, hehehehe.. TOP banget deh

Apakah ulasan ini bermanfaat untuk Anda?

0
0
Sephora works best with portrait mode.