icon-back-left-arrow pinterest facebook twitter menu category explore search bag account store-location order wishlist wishlist-added need-help logout close certified email-subscription red-shopping-bag beauty-pass icon-reward-boutique-desktop

great!

if there's one thing i'm obsessed with, it would have to be powder brushes. i love the huge bristles and how fluffy they feel against my face. this powder brush from ecotools is fine in size, but it's a little too soft/flimsy for my liking. so i mainly use it for loose translucent powders because for pressed powders that are high in pigment, this brush doesn't pick that much of the product.

Apakah ulasan ini bermanfaat untuk Anda?

0
0

Very Large

Well, I was expecting this to be large but not exactly as large as it actually is. I admit I didn't browse around properly before I purchased this and just went straight into buying. The brush itself felt smooth on my skin. It's quite large though, so I find myself very seldom use it.

Apakah ulasan ini bermanfaat untuk Anda?

0
0

great

aku suka banget ama brush ini pas dipakai itu brush nya halus ya enggak ngebuat wajah gatal dan ngebuat bedak itu jadi ngeblend banget dan tahan lama juga ya udah pake 1 bulanan tapi bulunya gak ada yang rontok 

Apakah ulasan ini bermanfaat untuk Anda?

0
0

Bulu Kuas Lembuuttt Banget

Barangnya udah sampai. Cepet banget pengirimannya, pesan pagi...jam 12 siang barang udah sampai di tangan. Kuasnya oke banget. Bulu kuasnya super lembut. Ukurannya kuasnya besar jadi enak klo dipake buat poles bedak tabur. Tapi kuas ini kurang cocok untuk memoles blush on karena ukurannya yang terlalu besar.

Apakah ulasan ini bermanfaat untuk Anda?

0
0

Too big from my expectation

I bought this because i wanna use it for put my highlighter. But i don't quite like it because it is too big and also i find it pick up a lot of unnecessary product. The brushes itself is so soft but for the reason i wanna buy it in the first place, i don't think it lives up to the purpose.

Apakah ulasan ini bermanfaat untuk Anda?

0
0

Ecotools Powder Brush

Saya membelikan brush ini untuk Mama.  Sesekali saya pinjam brush ini ketika brush saya sedang di cuci. Impression saya dengan brush ini adalah bulunya cukup bagus, namun tidak terlalu halus dan butiran powder tidak terlalu menempel pada brush sehingga harus reapply berkali kali. Ganggangnya cukup handy. Overall 3/5 stars

Apakah ulasan ini bermanfaat untuk Anda?

0
0

LEMBUT BANGET!

Saya ini penggemar powder brush banget. Dan dari berbagai brand powder brush yang saya punya, yang satu ini paling favorit!! Gimana enggak? Bulunya lembut banget ga ada obat. Ga perlu mahal-mahal lah, yang ini aja. Cakep!

Apakah ulasan ini bermanfaat untuk Anda?

0
0

Soft and fluffy powder brush

This brush is soft, fluffy and perfect for applying finishing powder. It's also good for sweeping away excess powder on face. When washed, the drying time is fast so it's a good point for me. I just wish it can be a little bit dense so I can like it even more.

Apakah ulasan ini bermanfaat untuk Anda?

0
0

EcoTools Large Powder Brush

This brush is affordable yet it does the job really well. It picks the right amount of finishing/setting powder so the result is subtle and not cakey. I use it for both compact and loose powder. It's very soft and doesn't irritate my face.

Apakah ulasan ini bermanfaat untuk Anda?

0
0
Sephora works best with portrait mode.